سیاست گذاری سلامت

موفقیت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در راه اندازی سامانه cmms

به گزارش صدای پزشکان به نقل از ایرنا،  در سمینار علمی مدیران امور عمرانی دفاتر فنی دانشگاههای علوم پزشکی کشور از طرف معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان جزء دانشگاههای موفق در خصوص اجرا و عملیاتی کردن سامانه cmms نگهداشت مکانیزه تاسیسات بیمارستانی مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیر امور عمرانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان روز پنجشنبه گفت: این سامانه یک سامانه ملی است و با دسترسی های مختلف در سطح نیروهای تاسیساتی بیمارستان تا سطح وزارت بهداشت طراحی شده است.
محمود احمدی پور بندری افزود : این سیستم عملیات برنامه ریزی شده مربوط به سرویس ، تعمیر و نگهداری تاسیسات بیمارستانی را تحت مدیریت قرار می دهد.
وی با بیان اینکه این سامانه در ۳۴ بیمارستان کشور بعنوان پایلوت به اجرا در آمده ، گفت: بیمارستان شهید محمدی بندرعباس نیز جزء این بیمارستانهاست که با پشتیبانی کارشناسان دفتر منابع فیزیکی وزارت بهداشت و اقدامات شبانه روزی نیروهای دفتر فنی و مدیریت دانشگاه ، این سامانه در مدت کوتاهی در گامهای اول مستقر شد .
مدیر امور عمرانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: اکنون تمام اقدامات نگهداشت تاسیسات بیمارستان تحت این سامانه در حال انجام است.
احمدی پور تصریح کرد: یکی از دستاوردهای این سامانه بزرگ که به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین سامانه نگهداشت کشور مطرح شده ، تحول در سرعت ، دقت و کاهش هزینه است.

درباره نویسنده

میز خبر صدای پزشکان

Subscribe
مرا مطلع کن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Powered by Themes24x7