دانش آموختگان

شکستگی بینی دستیار طب اورژانس توسط مامور نیروی انتظامی در بیمارستان امام خمینی

به گزارش صدای پزشکان، حدود ساعت ۵ بعد از ظهر امروز، در اورژانس بیمارستان امام خمینى خانم دکتر رزیدنت طب اورژانس مورد فحاشى و ضرب و شتم توسط یکى از مأموران نیروى انتظامى قرار گرفته که این امر منجر به شکستگى بینى ایشان شده است.
به گفته شاهدان عینی، خانم دکتر ثقفى رزیدنت سال دو طب اورژانس، على رغم این که امروز شیفت کاری اش نبود، به دلیل شلوغى اورژانس و لود بالاى بیماران از صبح امروز براى کمک به همکاران در اورژانس بیمارستان امام خمینى حاضر مى شود. در این میان، بیمارى را با زخم چاقو در کمر و خونریزی فعال به اورژانس مى آورند. هنگامى که خانم دکتر قصد داشت بیمار را براى بررسى زخم به اتاق عمل سرپایى اورژانس ببرد، مأمور نیرو انتظامى به بهانه بازجویى از بیمار مانع شده و به پزشک معالج توهین مى کند. مامور نیروی انتظامی با لحن نامناسبی خواستار حضور پزشک ارشد می شود و دکتر ثقفی نیز استاد طب اورژانس را به بالین بیمار می آورد. با این وجود، مامور مذکور همچنان از انجام اقدامات درمانی جلوگیری به عمل آورده و به رفتار نامناسب خود ادامه می دهد. مامور مذکور نیز در حین خارج شدن از اورژانس به شکلی رکیک به پزشک معالج فحاشی می کند. به دنبال اعتراض دکتر ثقفی، مامور یادشده با آرنج ضربه اى به بینى خانم دکتر وارد کرده که متاسفانه منجر به شکستگى بینی ایشان شده است.

صدای پزشکان این موضوع را با دقت دنبال می کند و تلاش می کنیم تا شما مخاطبین را در جریان جزییات این حادثه و سیر پیگیری آن قرار دهیم.

درباره نویسنده

میز خبر صدای پزشکان

پاسخ بدهید

13 نظر برای مطلب "شکستگی بینی دستیار طب اورژانس توسط مامور نیروی انتظامی در بیمارستان امام خمینی"

مرا مطلع کن از
avatar
مرتب کردن براساس:   جدیدترین نظر | قدیمی ترین نظر | نظر با بالاترین رای
ناصر عباسیان
Guest

هردم از این باغ بری میرسد

ناصر عزیزی
Guest

از زحمت شما در ارسال اخبار متشکرم

فرهاد قدیری
Guest

به نظرمن این در امتداد تقدس زدایی از پزشکانه که حدود سی سال پیش شروع شده و در دوسال اخیر شدت بیشتری گرفته

محمد حيدري
Guest
همکار عزیز ، مگه ما و همرشته ای های ما مقدس هستند که از ما دارن تقدس زدایی میکنن !؟ ١٠ سال پیش سر کلاس یکی از اساتید ( دانشکاه تهران ) که جراح قلب هستن و یکی از پردرامد ترین پزشکای ایران ، گفتم دکتر ما از الان باید به این فکر کنیم تو این ٢٠-٣٠ سال جامعه پزشکی چیکار کرده که همه مردم دوست دارن سر به تنشون نباشه ،؟! بریم دنبالش و درستش کنیم وگرنه در آینده واسه سر پزشک جایزه تعیین میکنن ، گفت به درک ، دکتر جان همکارای ما با ندونم کاری این بلا… بیشتر
مریم
Guest

نشنیدی مقدسه؟علم الدیان و علم ابدان….
تو از اون بی سواداشونی خخخخخ

علی
Guest

صدا و سیما این بلا رو سر پزشکا عورده حالا باید دنبال اهداف پشت پرده صدا و سیما بودش
اینطوری ادامه بدن احتمالا با اعتصاب جامعه پزشکی مواجه میشن

ل،ط
Guest

متاسفانه جو طوری شده که همه فکر میکنند چون پولی بابت درمان نمیدن با عده ای موظف روبرو هستند نه پزشک. احترام به پزشکان از بین رفته. علتش فقط عدم پرداخت پول توسط مریضه . اینجا جهان سومه و مردمش ظرفیت اینو ندارن که پول ندن. اگه مثل رفتن به ارایشگاه ٢ ساعت منتظر میشدن و پول میدادن احترام هم میذاشتن .بارها در اورژانس به بنده و سایر رزیدنت ها با لحن توهین امیز گفته شده وظیفته!!!!

م الف
Guest

پلیس زدتشون نه بیمار چه ربطی داره؟

تینا
Guest

کاش خبر تهیه کنید از کشت و کشتاری که پزشکان انجام می دهند توی ایران. برخورد ها به شدت غیر حرفه ای هست و تعداد پزشک هایی که دنبال منافع مالی هستند روز به روز بیشتر میشه. توی خوانواده خودم افرادی هستند که به علت تشخیص اشتباه دچار نقض عضو شدند یا صدمات دائمی بهشون وارد شده.

مریم
Guest

کشت و کشتار ؟{…} بودن حتما.خخخخخخخ
{…} حذف از صدای پزشکان

علی
Guest

اینجا بیمه ها دارن مردم و چپاول میکنن و زورشون زیاده قانون به نفع خودشون تصویب میکنن بعد به پزشک حقوق واقعیش رو نمیدن تعرفه های پزشکی واقعی بشه الان همه کشورهای اطراف ما حقوق پزشکا در حد بیست میلیونه و هزینه زندگی خوب پنج میلیون یعنی حدود سه چهار برابر افراد عادی جامعه درامد دارن معلومه اونجا دنبال پول نمیرن اینجا چون حقوق پزشکا بیست ساله اضافه نشده مجبورن دنبال پول برن شما خودتم اینطوری هستی

wpDiscuz
Powered by Themes24x7