آموزشی

برگزاری آزمون دوره دکتری تخصصی رشته‌های علوم پزشکی در نیمه اول آبان

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی خبرداد:آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D)  رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی در روز چهاردهم آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

محمد حسین پورکاظمی در گفت و گو با «وب‌دا» با اعلام این خبر افزود: این آزمون در ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه چهاردهم آبان ماه سال جاری در ۸ شهر کشور برگزار می‌شود.

وی تعداد ثبت‌نام کنندگان آزمون دوره دکتری تخصصی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ را ۸۳۴۱ نفر اعلام کرد و گفت: داوطلبان زن برای این آزمون ۵۳۴۷ نفر و داوطلبان مرد ۲۹۹۴ نفر می‌باشد.

پورکاظمی با بیان این که آزمون دوره دکتری تخصصی رشته‌های مذکور در ۸ شهر تهران، اصفهان، تبریز، شیرازف‌مشهد، اهواز، کرمان و کرمانشاه برگزار می‌شود، گفت: توزیع کارت ورود به جلسه در روزهای ۱۲ و ۱۳ آبان ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir  صورت می‌گیرد.

گفتنی است، تاریخ ثبت نام آزمون دوره دکتری تخصصی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی  امسال از ۲۶ مرداد تا ۱۰ شهریور بوده و از ۶ تا ۱۰ مهرماه تمدید ثبت نام، ویرایش و تکمیل مدارک داوطلبان صورت گرفته است.

درباره نویسنده

میز خبر صدای پزشکان

Subscribe
مرا مطلع کن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Powered by Themes24x7