دیده بان سلامت سیاست گذاری سلامت نظام سلامت

ماجراى درگیرى لفظى وزیر بهداشت و فرماندار شهرستان بدره

 

به گزارش صداى پزشکان به نقل از خبرگزارى تابناک ایلام، امروز وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی برای افتتاح طرحهای درمانی و بهداشتی به شهرستان بدره دراستان ایلام سفر کرد.
گویا اعتراض مردم شهرستان بدره به اوضاع بهداشتی و درمانی منطقه و تایید اظهارات و مطالبات مردم توسط فرماندار، عصبانیت وزیر بهداشت را به دنبال داشته و با سخنانی تند فرماندار این شهرستان را تهدید به برکناری می کند.

این اصطکاک بین فرماندار و وزیر از آنجا آغاز شد که وقتی سیروس مرادحاصلی فرماندار بدره مشکلات حوزه بهداشت و درمان را مطرح کرد، آقای وزیر با ادبیات تحکم آمیز گفت: شما بیخود می کنید حرف مفت بزنید مگر شما امام جمعه اید که حرف بی ربط بزنید؟!

آقای وزیر در ادامه و در پاسخ آقای فرماندار مبنی بر اینکه من نماینده مردم هستم گفت :غلط میکنی نماینده مردم باشی، شما نماینده دولتی هستید.

درادامه با لفظ بیشعور نسبت به فرماندار و تهدید وی به برکناری ظرف یک روز آینده بدره را ترک کرد.

نکته حائز اهمیت دراین صحنه عجیب، عدم واکنش شادمهر کاظم زاده نماینده مجلس به اظهارات وزیر بهداشت بود.

همچنین شایان ذکر است که زارع نژاد معاون وزیر بهداشت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشته است که چنین درگیری صورت نگرفته است: “این خبر صرفا یک شیطنت رسانه‌ای بوده و در این سفر گفت‌وگویی میان وزیر بهداشت که تولیت سلامت جامعه را بر عهده دارد و فرماندار بدره ایلام در خصوص سطح بندی و بکارگیری نیروهای متخصص که نه تنها در ایلام بلکه در کلیه سفرها به آن توجه ویژه و اساسی دارد، صورت گرفت.”

درباره نویسنده

میز خبر صدای پزشکان

Subscribe
مرا مطلع کن از
guest
8 نظرات
قدیمی ترین نظر
جدیدترین نظر نظر با بالاترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
حسین
حسین
7 سال قبل

جزو معدود دفعاتیه که با وزیر احساس همدردی میکنم،ولی آقای وزیر یادتون باشه این پوپولیسم بازیها و عوامفریبی ها رو بقیه از خودتون یاد گرفتن.

سعید ایلام
سعید ایلام
7 سال قبل
Reply to  حسین

چطور با وزیر همدردی میکنی؟؟
شاید اگه تو منطقه ای زندگی میکردی ک یه آمبولانس نداره الان بجا همدردی گریه میکردی

مهری
مهری
7 سال قبل

فقط چرا ؟؟؟؟؟؟اینطوری بشه که بخوان روشو بپوشونن؟

مهدی
مهدی
7 سال قبل

معلومه که خیلی بی ربط گفتن که وزیر اینقدر عصبانی شده…کاش بی ربط گویی اون جناب رو هم منعکس میکردین،نمی تونه فقط تقاضای امکانات بیشتر باشه…صابون همیشه متهم بودن که ۱۰ ساله به تن پزشکهای طرحی و خانواده میخوره،به وزیرمون هم مالیده شد….نتیجه ارزون بودن توهین به پزشکان و همیشه مقصر جلوه دادن اونها،توقعات بی پایان و غیر واقعی مردم،همین میشه،معلومه فرماندار کلی توقعات غیر منطبق با شرایط رو ،رو کرده.

maa
maa
7 سال قبل

هر چند دولت تدبیر و امید، تمام قد عملکرد دولت قبل را نقد می‌کرد و به چالش می‌کشید ولی تمامی اعضای ان از مریدان روشهای کسب ارای انان شدند. رفتار پوپولیستی در حد سران و وزرا، ادبیات خوار و خفیف کننده برای طرف مقابل انان و هوچی‌گری در مورد دستاوردهایی که هیچ پشتیبانی علمی‌ای ندارد چرا که بینان ان در ابتدا بر مبنای یک بودجه باد‌اورده ابتدایی است و تداوم ان پس از چند صباحی غیر ممکن بدیهی است. نمونه بارز اینگونه طرح‌ها که ظاهرا دستاوردهای بزرگ دارد و عوام را بسیار راضی می‌کند، دادن یارانه به کل ملت ایران،… بیشتر

اکبر
اکبر
7 سال قبل

از همون اول پیگیر این اخبار بودم. خیلی برام جالب بود ببینم چی شد که وزیر اینقدر عصبانی شد. دلخوشی از سیاست هاش ندارم ولی تنها اعتراضم به داستان اینه که چرا صحبت های اون فرماندار بدره جایی نیست؟ فیلمی چیزی نیومد بیرون ازش؟ خلاصه اینکه دکتر هاشمی شهر اولی نیست که میرن و مسلمن هرشهری تقاضاهای زیادی ازشون داشتن ولی اینبار چی شده؟ چی شد که ایشون اینقدر عصبانی شد؟ همه فیلمهایی که موجود هست صرفن یه دید یک طرفه بهمون میده از حرکت آقای وزیر. من به شخصه باور نمیکنم ماجرا رو. شاید احتمالن نوع برخورد و صحبت… بیشتر

Powered by Themes24x7