دیده بان سلامت نظام سلامت

دلجویی وزیر بهداشت از فرماندار شهرستان بدره

به گزارش صدای پزشکان به نقل از خبرگزاری مهر، وزیر بهداشت در تماس تلفنی با فرماندار شهرستان بدره از توابع استان ایلام، حرف های رد و بدل شده بین خودش و او را، سوءتفاهم ناشی از خستگی کار عنوان کرد. دکتر سید حسن هاشمی در این تماس تلفنی، ضمن عذرخواهی از فرماندار بدره، اظهارداشت: در جریان صحبت های روز گذشته بین من و شما، احساس می کنم که سوءتفاهم بوده است.

وزیر بهداشت با عنوان این مطلب که بیش از ۴۷۰ سفر به شهرستان ها و مناطق محروم کشور داشته است، افزود: این اولین بار است که چنین مسئله ای به وجود آمده است و من از شما عذرخواهی می کنم. هاشمی با اشاره به شهرستان بدره که در حدود ۴۷۰۰ نفر جمعیت دارد، گفت: شرایط ساخت بیمارستان با توجه به جمعیتی که دارد، امکان پذیر نیست. در عین حال، بنده تمام تلاش خودم را بکار می بندم تا مشکلات بهداشتی و درمانی این منطقه مرتفع شود. در این تماس تلفنی، فرماندار شهرستان بدره نیز به دفعات از وزیر بهداشت عذرخواهی کرد و افزود: اصلا قصد نداشتم توهین و جسارتی به پر تلاش ترین وزیر کابینه دولت تدبیر و امید داشته باشم.

در جریان سفر وزیر بهداشت به استان ایلام، روز گذشته و به دنبال حضور تیم وزارت بهداشت در شهرستان بدره، صحبت هایی بین وزیر و فرماندار بدره رد و بدل شد که با حاشیه هایی همراه می شود.

درباره نویسنده

میز خبر صدای پزشکان

Subscribe
مرا مطلع کن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Powered by Themes24x7