دندانپزشکان

تجمع دندانپزشکان معترض به قوانین ضریب کا دندانپزشکان متخصص مقابل ساختمان وزارت بهداشت

صبح امروز جمعی از دندانپزشکان معترض به قوانین ضریب کا مقابل ساختمان وزارت خانه تجمع کردند.

به گزارش صدای پزشکان معترضان پس از چند ساعت تجمع و پیگیری نمایندگانشان اجازه ورود به وزارت خانه و حضور در سالن اجتماعات یافتند و با قائم مقام معاون آموزشی وزیر بهداشت، دکتر اکبری دیدار و گفت و گو کردند. طی مصاحبه ای که با یکی از دندانپزشکان معترض داشتیم وی هدف اصلی این تجمع را اعتراض به اجرای سلیقه ای قانون تعهد خدمت متخصصین ضریب کا دانست. در ادامه این خبر مشروح مصاحبه را می خوانید.

صدای پزشکان: هدفتان از این تجمع چه بود؟

یکی از دندانپزشکان معترض: هدف اصلی اول اجرای قانون و بعد پرهیز از اجرای سلیقه ای قانون بود که همه مشکلات از آن شروع شده است، که شامل اصلاح روند حاضر برای مدت زمان تعهد متخصصین ضریب کا نسبت به مدت زمان تعیین شده در قانون مجلس و همچنین دستیابی به حق کار در مراکز خصوصی در خارج ساعات اداری برای این متعهدین و بررسی سایر خواسته های مطرح شده در سند مطالبات متخصصین دندانپزشکی کشور است که در آبان ماه به وزارت خانه تحویل شده بود.

_آیا این موضوع قبلا به شکلی غیر‌از تجمع پیگیری شده است؟

_بله، در طی پیگیری های انجام شده از سوی نمایندگان فعلی متخصصین نامه ای از سوی معاون اول رییس جمهور محترم به وزیر محترم مبنی بر پیگیری و بررسی مطالبات ایشان ارسال شده بود. ضمن اینکه خود نمایندگان هم با نامه نگاری و مراجعات مکرر حضورا درخواست های خود را پیگیری نموده اند.

_برخورد وزارت بهداشت چگونه بود؟ آیا آنها سالن داخل وزارت بهداشت را  به شما پیشنهاد دادند؟

_در ابتدا از تجمع در جلوی درب وزارت خانه جلوگیری به عمل آمد که تجمع کنندگان مجبور به حضور در میانه بلوار روبه روی درب وزارت شدند. بعد از چند ساعت و پیگیری های نمایندگان و اصرار متخصصین دندانپزشکی مبنی بر حضور وزیر محترم در جمع ایشان بالاخره به ایشان اجازه ورود به وزارتخانه و حضور در سالن اجتماعات داده شد.

_آیا دیداری با مسئول مربوطه داشتید؟

_بله، در آخر توانستیم با قائم مقام معاون آموزشی وزیر جناب دکتر اکبری دیدار و گفت و گو کنیم.

index1

درباره نویسنده

میز خبر صدای پزشکان

Subscribe
مرا مطلع کن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین نظر
جدیدترین نظر نظر با بالاترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
حسین
حسین
8 سال قبل

این بار دیگه روشون نشد سرکوب کنن.

Powered by Themes24x7