نظام سلامت

بیشترین شکایات تعرفه‌ای مربوط به مطب‌هاست

 به گزارش صدای پزشکان و به نقل از ایسنا، مدیرکل نظارت بر اعتبار بخشی و امور درمان معاونت درمان وزارت بهداشت درباره میزان شکایات تعرفه‌ای در چند ماه اخیر در کشور و تهران گفت: متاسفانه بیشترین تعداد شکایات تعرفه‌ای در حوزه سرپایی، ویزیت و خدمات مطبی است. البته راه‌اندازی سامانه ملی ۱۹۰ تاثیر زیادی در کاهش تخلفات تعرفه ای داشته است. امیدوارم مردم سامانه ۱۹۰ را به عنوان گوش شنوایی برای مشکلاتشان در حوزه سلامت بدانندو شکایات، انتقادات و پیشنهاداتشان را به این سامان انتقال بدهند واین را سامانه‌ای ملی بدانند.

وی با بیان اینکه مسلما میزان شکایت تعرفه ای در تهران بیشتر است گفت: بنابراین اگر بتوانیم در این حوزه تهران را به نحو مطلوب اصلاح کنیم یعنی کشور را اصلاح کرده‌ایم. از طرفی تاکید می‌کنم از وقتی که سامانه ۱۹۰ فعال شده است، روند و آهنگ تخلف‌ها و شکایات تعرفه‌ای کاهش خوبی داشته است.

درباره نویسنده

میز خبر صدای پزشکان

Subscribe
مرا مطلع کن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Powered by Themes24x7