نظام سلامت

سازمان بهزیستی به تخریب منزل مادر معلول پاسخ داد

سازمان بهزیستی به تخریب منزل مادر معلول پاسخ داد

به گزارش صدای پزشکان به نقل از خبرگزاری ایرنا، روابط عمومی سازمان بهزیستی ، انوشیروان محسنی بندپی روز شنبه گفت: اخیرا لایحه جامع حمایت از حقوق معلولان را در مجلس تصویب کردیم و این قانون در بندهای خود تکالیف زیادی را برای سازمان های مختلف جهت حمایت های مختلف از جمله رفع مشکل مسکن، اشتغال، مناسب سازی اماکن، تحصیل و آتیه معلولان در نظر گرفته که شاید بهترین عیدی برای معلولین عزیز کشور بود.

وی تصریح کرد:

شیوه اقدام شهرداری ارومیه در تخریب منزل مسکونی یک خانواده ۳ معلولی، آن هم در آستانه سال جدید، با هر توجیهی نهایت بی تدبیری و مغایر با اصول شرع و اخلاق اسلامی است.

وی با نکوهش انجام چنین اقدامی گفت: دستور بررسی ابعاد و دلایل موضوع یاد شده در کمترین زمان و همچنین حل مشکل سرپناه این خانواده را داده ام و از مسئولان قضایی نیز پیگیری حقوقی ماجرا را انجام خواهیم داد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: امیدوارم که مسئولین بخش های مختلف کشور، محدودیت های قشر معلول را درک کرده و با مشکلات آنها با تدبیر و هماهنگی برخورد کنند و دیگر شاهد تکرار چنین وقایعی در کشور نباشیم.

گفتنی است خبر تخریب منزل خانواده معلول سه نفره(مادر، پسر و دختر) با توجیه غیرقانونی بودن ساخت و ساز در محله سه‌راهی ایثار ارومیه طی روزهای اخیر در فضای مجازی جنجالی شد.

درباره نویسنده

میز خبر صدای پزشکان

Subscribe
مرا مطلع کن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Powered by Themes24x7