صنفی

اولین خوابگاه دانشجویی استاندارد در تبریز

علوم پزشکی تبریز

به گزارش صدای پزشکان به نقل از پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ دکتر فراهانی معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های دکتر محمد حسین صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، از وی به عنوان یکی از مدیران جهادی تحول گرا نام برد.

وی افزود: این پروژه اولین خوابگاه دانشجویی استاندارد در ایران خواهد بود که انشا الله به همت مسوولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز تا پایان دولت تدبیر و امید افتتاح خواهد شد .

دکتر صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه رمضان را هدیه ای الهی برای کسانی دانست که می خواهند در جهاد اکبر پیروز باشند.

وی ضمن تقدیر از تلاشگران عرصه اعتلای دانشگاه خاطر نشان کرد: هر درختی که سایه ای دارد تا مردم از آن استفاده کنند با زحمت کسانی که در زیر آفتاب داغ کار کرده اند به دست آمده است.

دکتر صومی وظیفه دانشگاه را بارور کردن توانمندی های ذاتی دانشجویان دانسته و احداث خوابگاه ها و فضاهای ورزشی را از وظایف اصلی معاونت دانشجوی قلمداد کرده و از مدیران و کارکنان معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تقدیر کرد.

دکتر آقازاده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این آیین ضمن ارائه گزارش مختصری از سیر آماده کردن مقدمات احداث  مجتمع خوابگاهی پسران گفت: این پروژه فعلا در دو بلوک ۵ طبقه و در مساحت تقریبی ۱۲۰۰۰ متر مربع وبا ظرفیت ۸۰۰ نفر و به صورت کاملا استاندارد احداث خواهد شد.

پیش از این دکتر فراهانی معاون دانشجویی و فرهنگی وزرات بهداشت از  از تدوین سند استانداردسازی خوابگاه‌ها خبر داده بود.

درباره نویسنده

میز خبر صدای پزشکان

Subscribe
مرا مطلع کن از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین نظر
جدیدترین نظر نظر با بالاترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
Mohsen Rostami
Mohsen Rostami
9 سال قبل

سفر معاون وزیر به تبریز، جهت کلنگ زنی یک پروژه؟ این اصلا جالب نیست. فکر نمیکنم این خبر در حد مدویس باشه… پروژه های مهمی در کشور در عرصه بهداشت و درمان وجود دارند…
در ضمن، معنای دقیق کلمه استاندارد در این مقاله چیست؟ این خوابگاه چه تفاوتی با باقی خوابگاه ها داره؟
این خبر ضعیفه دوستان….

Medvoice
9 سال قبل
Reply to  Mohsen Rostami

ممنون از لطف همیشگی شما
به انتهای خبر، لینکی از مطالب قبلی در مورد تدوین استاندارد خوابگاه ها اضافه شد.
دوست عزیز، رسالت صدای پزشکان تنها پوشش پروژه های مهم نظام سلامت نیست، ما خود را متعهد به پوشش اخبار صنفی دانشجویان نیز می دانیم، توجه دارید که صدای پزشکان امکان اضافه و یا کاستن از خبر را در هنگام نقل قول ندارد. متن خبر در پایگاه خبری وزارت بهداشت منتشر شده است و در متن اصلی نیز توضیح بیشتری در این باب وجود ندارد.

Powered by Themes24x7