دانشجویان

افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی در سال جاری

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های پزشکی در سال جاری خبر داد.

به گزارش صدای پزشکان به نقل از ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی با اشاره به خبر منتشر شده در خصوص رفتن دانشجویان ایرانی به دانشگاه های کشورهایی با سطح کیفیت پایین آموزشی گفت: برخلاف خبر منتشر شده، خوشبختانه وزارت بهداشت در سال جاری ظرفیت پذیرش دانشجویان را به ۱۵۰۰ نفر در غالب دانشگاه های خودگران و دانشگاه های روزانه افزایش داده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: این وزارتخانه درصدد است با تشویق بخش های خصوصی و دایر کردن دانشکده ها جهت تربیت دانشجویان در داخل کشور، ظرفیت پذیرش دانشجویان در دانشگاه ها را افزایش دهد.

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، وی در پایان عنوان کرد: با توجه به توفیقات جدیدی که در این زمینه حاصل شده حتما اقبال رفتن از ایران و تحصیل در کشورهایی که به لحاظ سطح کیفیت آموزشی از استاندارد های کافی برخوردار نیستند، به تدریج کاهش می یابد.

 

درباره نویسنده

میز خبر صدای پزشکان

Subscribe
مرا مطلع کن از
guest
7 نظرات
قدیمی ترین نظر
جدیدترین نظر نظر با بالاترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
آ.ب
آ.ب
8 سال قبل

آره! ظرفیت روبکن ۲۰۰ برابر. کاری کن پزشکی بشه افتضاح ترین رشته. انگارباپزشکان دشمن هستن ایشون

پیمان
پیمان
8 سال قبل

بیا بکنش مثل مهندسی گند شه بره…افتضاح ترین وزیر ممکن..اقا برو ولمون کن دیگه اه

هادي
هادي
8 سال قبل

بدترین وزیر تاریخ ایران! دشمن اصلی پزشکان! منفعت طلب سودجو!خودش میلیاردره واسه پزشکان بدبخت حقوق تعیین می کنه!

علی
علی
8 سال قبل

من واقعا نمی فهمم. آیا حتما برای رییس جمهور شدن نیازی هست که این آقای دکتر ابر سرمایه دار تاریخ پزشکی ایران سایر همکاران خودشون چه جوانان نخبه و چه اساتید رو لجن مال کنند؟ واقعا سر در نمیارم چه سودی در اضمحلال پزشکی ایران برای ایشون هست؟

رضا
رضا
8 سال قبل

جالبه. در بیمارستان خصوصی ایشون همه میگن اگر بقیه ی پزشکا عمل کنن مثلا ۴ میلیون اما اگر دکتر هاشمی عمل کنه ۸ میلیون. اونوقت ایشون کمر بسته به بردن پزشکان این کشور به مشاغلی مثل مسافر کشی و قهوه خونه داری!

Powered by Themes24x7